Portugal - De Porto a Lisboa en bicicleta

Etapa 9

Peniche · Praia do Porto Novo

Dimarts 14/06/2022:

Sortim de Peniche amb una mica de dificultat, el track ens porta cap a la platja i hem d'arrossegar la bicicleta uns 50 mts per la sorra. Superat aquest entrebanc ja ens incorporem a un carril bici.

Foto047
Foto048

Avui pugem i baixem tota l'estona apropant-nos i allunyant-nos del mar, el desnivell acumulat es va incrementant. Fins i tot ens saltem alguna d'aquestes visites turístiques. Un cop deixem el carril bici circulem per pistes en bastant bon estat...

Foto049
Foto050

... fins a arribar a la baixada final que és un autèntic pedregar en bastant mal estat. El lloc triat com a final d'etapa és com un ressort turístic sense res més que un parell o tres d'hotels, hi arribem seguint una riera que desemboca a la platja.

Foto051

Perfil de l'etapa
Track 9e dia
Incidències track
El track és correcte excepte en un parell de llocs que ens vam estalviar el puja / baixa de la visita turística.