En bicicleta pel Canal del Midi

Dia 8

Beziers - Marseillan Plage (60,09 Km.)

Dissabte: 08/10/2004:

08:30 Sortim de l'hotel i "patapam!" la camara de l'Albert explota. Que fem: Avui es dia de l'alliberament, tot tancat. Enviem una expedició a un Auchan que sembla que avui obre. Enviem una altre expedició a veure si hi han trens per tornar cap a casa des de Sete.

Tot surt mes o menys be, aconseguim una coberta nova que posa "el mecanic" .

11:15 Sortim molt tard i comencem a fer via amb l'inteció d'arribar fins a Sete i agafar un tren. El paisatge ha canviat completament i s'ha convertit en una plana plena d'aiguamolls que anuncien la proximitat de la Camarga.

El camí d'entrada està asfaltat i es pot anar depressa, però un cop pasats Agde es perd del tot i ens endinsem per un corriol que, en alguns cassos, no haguessim fet ni a peu. Trobem una barcassa que encalla en una obra tècnica del canal. Era impressionant.

Per descomptat que no deixem de punxar. Han estat dos dies intensius de feina pels manetes.

14:00 S'ha fet mol tard. Si volem tornar avui a casa no tenim temps d'anar fins a Sete. En tot cas, arribem al Mediterrani a Marseillan Plage

14:30 La Sardinade es l'únic restaurant que ens acull i a l'hora de menjar no fem escarafalls a res. El "Chantilly" que tal, Josep?.

16:00 Un cop dinats tornem cap a Agde a buscar el tren.