En bicicleta pel Canal del Midi

Dia 6

Carcassonne - Argens (60,97 Km.)

Dijous: 06/05/2004:

09:30 Avui sortim un pel tard pero ens espera una de les etapes amb els paisatges mes bonics del canal. Tot es verd amb diferents matisos d'aquest color. Hi ha tranquilitat pertot arreu i, sols de tant en tant, passem al costat d'una barca que fa el trajecte.

11:30 De tant en tant trobem construccions al costat del canal fetes del segle XVI i que tenen un encant especial. Son ponts de pedra o cases de resclosers.

17:30 Arribem a la fi de l'etapa. Es un poble molt petit que s'anomena Argens-Minervois. Trobem una casa d'hostes molt acollidora. Es un abtic celler i la parella que ho porta l'ha reformada totalment. Ha quedat preciosa, a tots ens encanta.

La casa està al final del poble i desde les finestres sols es veuen vinyes i, molt lluny, molins de vent generadors d'electricitat.

20:00 Aprofitem que a la casa fan "Table d'Hotes" i sopem de forma execel·lent.

22:00 Aprofitem la sala d'estar per pendre una copa i discutir la jugada. El cansanci ens va vencent i anem a dormir.