En bicicleta pel Canal del Midi

Dia 4

Montesquieu Lauregais - Castelnaudary (43,63 Km.)

Dimarts 04/05/2004:

09:20 Sortim de la Maison d'Hotes de Bigot. Ha estat una vetllada agradable. Sembla que el dia es presenta millor.

Cap a les 11 ens parem a Avignonet-en-Lauragais a fer un café. Es un poble força bonic on fins i tit podem fer la B.O. del dia donant una almoina al captaire de l'esglesia.

12:00 Continuem la ruta i trobem el que s'anomena "Le partage des eaux". Es el lloc d'on baixa l'aigua que alimenta els dos canals (el lateral de la Garona i el del midi) i que es desvia cap a una i altre banda. A partir d'ara les rescloses baixen totes.

Aprofitem per immortalitzar-ho

14:00 Dinem be. Sobretot l'Eduard. La Cassoulette que ens vam menjar va ser d'antologia. Caldrà recordar el "Relais du Riquet

Continuem la ruta fins arribar a Castelnaudary. Alla ens trobem el monument als màrtirs de les dues guerres i els retrats d'alguns d'ells penjats a la pedra.

Castelnaudary es un poble bonic, amb un gran llac que serveix per alimentar una quadruple rescolsa que hi al final del poble. Hi donem tota la volta esperant l'hora de sopar.

19:30 Avui per sopar toca pizza a la "Mamma Mia" i tot seguit a reposar a l'Hotel du Canal