Baixada de l'Ebre en piragua

Dia 2

Benifallet - Xerta (12 Km.)

Dissabte 22/06/2003:

L'endemà al matí el riu està precios. Ens tornem a untar de crema i tornem a agafar els rems.

Al cap d'una estona trobem una antiga fàbrica de ciment abandonada. Es motiu suficient per fer-hi una petita excursió. Baixem a terra a fer la descoberta.

L'esdeveniment del dia es l'arribada a l'assud de Xerta. Malgrat que hi havia gent que volia baixar directe pel sobrexidor, es va impossar el seny i vam utilitzar la resclosa. Impressionat l'experiència assegut en una piragua de 30cms d'alçada.

Aprofitem per baixar a la platja tot i que hem de remar contracorrent. Aixó si que costa...

Es l'hora de dinar i ens agafa al davant de Tivenys. Sort que al bar ens van dir que no teniem massa menjar, si n'arriven a tenir no sortim en tres dies.

Arribem a la fi del trajecte. Xerta ens acull. Marxem amb la visió dels nens del poble tirant-se a l'aigua del canal lateral i la impressió que el que diuen en aquestes terres es veritat. "El riu es vida".

Menjar i allotjament

Esmorzar a l'Hotel Pepo a Benifallet

Dinar al bar del poble a Tivenys