En bicicleta de Berlin a Copenhagen

Dia 8

Nyköbing - Praesto (91,00 Km.)

Divendres 03/06/2005:

09:45 Fa un dia gris amb alguna clariana i un ventet constant que depèn d'on bufa és o no agradable. Fem una ruta per entre camps verds que arriben fins al costat del mar. La pista va corrent vora la costa i al final hem de saltar amb un transbordador a una altra illa.

12:25 Mentre esperem el vaixell a Stubbeköbing dinem hamburgueses i frankfurts en un "xiringuito" del port, al costat del mar.

13:30 Passem cap a l'altra illa en un viatge per mar d'uns 20 minuts. Desembarquem a Bögö i seguim la ruta.

17:00 Arribem a Praesto i no hi ha manera de trobar un lloc per dormir. Finalment, a l'altra banda d'una ampla badia ens acullen en una especie de "Bed and Breakfast" que té les habitacions en un lloc que s'assembla a una antigua cavallerissa. Es un lloc agradable.

20:00 Anem a sopar a un restaurant mexicà que hem vist i a la sortida ens agafa un aiguat que deu n'hi do. L'espectacle de la tempesta dins del mar, vista desde terra és impressionant.