En bicicleta de Berlin a Copenhagen

Dia 6

Jabel - Rostock (71,00 Km.)

Dimecres 01/06/2005:

09:45 Sortim de Jabel i quan tan sols hem fet dos kilòmetres el cargol que aguanta el seient de l'Eduard peta. La ràpida intervenció de la resta de companys permet trobar un ferrer al mateix poble que, justament, té un cargol exactament igual.

Ens dóna la sensació que no arribarem el dia previst a Copenhagen i decidim fer la major part de l'etapa en bicicleta i agafar a mig matí un tren cap Rostock que ens permeti agafar el ferry i plantar-nos a Dinamarca a primera hora de la tarda per poder dormir.

L'estació que ens venia de camí es Krakow-am-see i cap allà pedalem.

13:00 L'estació l'hem trobada, però de trens ni un. Està abandonada des de fa uns sis mesos, tot i que l'edifici i la maquinària estan impecables. És igual, allà mateix dinem un Kebab i seguim la ruta.

L'altra via que tenim marcada pasa per Güstrow. Cap allà doncs. Pel camí passem per grans casalots que dóna la sensació són cooperatives agrícoles i enmig de boscos on tan sols trobem algun ciclista de tant en tant.

En d'altres casos, com a Güstrow, son veritables palaus.

Aquest cop si, agafem el bitllet fins al port de Rostock. Tot va bé, fins que fem el canvi de tren. El que ens ha de portar al ferry no arrenca, no arrenca i van passant els minuts. Com que es fa tard, abandonem la idea d'anar avui a Dinamarca i decidim viure la nit de Rostock i dormir-hi.

22:30 Acabem sopant al port esportiu de la ciutat. Molt agradable.