En bicicleta de Berlin a Copenhagen

Dia 4

Burgwall - Blakenförde (76,00 Km.)

Dilluns 30/05/2005:

09:35 Ha plogut bona part de la nit i al matí la cosa segueix. Serà el primer dia amb pluja (resultarà que ahir va ser el darrer amb sol) però encara no defallim.

Durant el camí trobem l'antic camp de concentració de Ravensbruck. Tètric, molt tètric i passem de llarg. El poble següent té el memorial i el monument a l'exèrcit roig. És un canvi de filosofia.

12:30 Pasta italiana fresca! Apunteu: Pizzeria Bella Napoli a Fürstenberg. Ens reben a cos de rei i fem un dinar dels d'antologia. Tot molt bo.

Plou tota la tarda amb més o menys intensitat.

Anem fent camí i ens apropem al Parc Nacional de Muritz. Buscant hotel per dormir ens allunyem de la ruta i sort en tenim de l'amabilitat d'una noia d'un bar que truca a la pensió d'unes amigues seves que ens allotgen. Es la Pensió Fisherhouse a Blakenförde. Situada en un lloc idílic al costat d'un llac, és ideal per als pescadors, els caminaires amants de la natura (arbres i ocells) i els ciclistes que vulguin fer petites rutes pel parc.