En bicicleta de Berlin a Copenhagen

Dia 3

Velten - Burgwall (67,20 Km.)

Diumenge 29/05/2005:

09:30 Sortim de l'hotel i comencem la ruta amb l'objectiu de trobar el Terreu a Oraniemburg. A les 11 del matí aconseguim l'objectiu. Ja hi som tots.

13:00 Dinem en un "xiringuito" al costat d'un riu. Ambient típic de frankfurt i cervesa. Al final, migdiada.

L'ambient en general és molt agrícola, es respira tranquilitat. La gent es banya al riu o pesca des d'un pont. Tot son boscos i camps.

16:30 Trobem un museu de la tècnica al mig del camp. Es una antiga bòvila. Força curiós en general.

17:30 A la fi arribem a Burgwall, un petit poblet on trobem una pensió molt agradable. Com sempre al final tot son presses perque amb el nostre "super anglès" entenem que el sopar és a partir de les 8, quan en realitat s'acaba a les 8. Ens salva el gong.

19:55 Anem a sopar, i no ho fem sols. Ens acompanyarà tot l'àpat un exèrcit inacabable de mosquits que, sobretot a alguns de nosaltres, ens fan la vida impossible.