En bicicleta de Berlin a Copenhagen

Dia 2

Berlin - Velten (36,90 Km.)

Dissabte 28/05/2005:

Dissabte al matí i fins a primera hora de la tarda fem una petita visita a Berlin. Poca cosa veiem però acabem amb una certa idea del que és la ciutat i del que era fins fa pocs anys. Alguns del grup tenien tres punts d'interès: La porta de Brandenburg; el museu de Pergam i el bust de la Nefertiti. Es van visitar els dos primers i el darrer va quedar pendent per un altre cop.

18:00 A les sis en punt som a la porta de Brandenburg a punt per a iniciar la pedalada. La intenció avui és anar fins a un poble relativament proper i esperar demà l'arribada del Terreu, pero resulta que hi ha la final d'un torneig de futbol i la majoria d'hotels i pensions del voltant de Berlin estan totes ocupades.

La sortida de Berlin es molt verda, enmig de boscos, canals i llacs.

A les 9 de la nit, fora de la ruta i convençuts que hauríem de dormir a la serena, arribem a un hotel perdut on ens donen allotjament. Això si, ens quedem amb un minso sopar fet del que porta cada un de nosaltres i del que, de forma molt amable, ens proporciona l'amo de l'hotel.