En bicicleta !!!

Etapa 3

Sant Fruitós de Bages - Castellbisbal

Dimecres 12/03/2014:

Deixem l'hotel i el monestir de Sant Benet. Agafem un camí agradable...

Foto21
Foto22

... que discorre entre el riu i un canal. Tot va bé fins que arribem a El Pont de Vilomara, allà perdem el camí i acabem travessant un bosc amb pujades curtes però impossibles. Al final aconseguim sortir del lloc i tornar al camí.

Foto23
Foto24

A Castellgalí es torna a complicar la cosa i fem unes quantes pujades de més. Al final ens en sortim i comencem a trobar rastres de civilització: Aquí ja tenen tren.

Foto25
Foto26

Dinem a Castellbell i el Vilar, just abans d'afrontar el que seria el darrer tros complicat, el Llobregat s'endinsa en un congost entre Montserrat i Olesa i per a salvar-lo s'ha de fer un altre puja i baixa. Aquest cop el camí és ampli i podem pedalar sense problemes. De tant en tant, a la vora del riu, encara es troben industries de principi del segle XX.

Foto27
Foto28

Salvat el congost, s'obre la plana del Baix Llobregat. El camí ja és a la llera mateix del riu. Arribem fins a Castellbisbal i pleguem, hem de tornar a casa.

Foto29

Perfil de l'etapa
Perfil 3er dia
Incidències Track

El track es perd en dos o tres llocs, cal estar amatent als senyals de camí que puguin existir.