Caminant pel GR92

Dia 2

Llançà - Cadaques

Divendres 08/10/2004:

09:45 Esmorzari sortida. Anem tirant per la costa amb uns paisatges meravellosos. No fa massa sol i el dia sembla bo per a caminar.

Ens anem acostant al Port de la Selva. Un cop hi arribem decidim fer un mos fer afrontar el tros del Cap de Creus fins a Cadaques.

12:30 Dinem al Bar España. Va be, ja que el dia s'ha aixecat i fa molta calor. Demanem "informes" per a la travesa del Cap de Creus i en trobem per a tots els gustos: segons algú, en mitja hora (mes o menys) ho tenim fet i som a Cadaques. Sort que no els hi hem explicat la nostra aventura.

18:00 Total, a aquesta hora estem perduts al mig del Cap de Creus, mirant el mapa del dret i del reves sense saber on som i amb el GPS sense funcionar. Total, algú anava mirant el mapa a veure que hi trovaba i la nit anava caient.

Sort que al cap d'una hora sentim un cotxe i ens plantem al mig del camí per a parar-l'ho. Tenim sort i l'últim pagés del Cap de Creus (87 anys) ens porta en el seu jeep fins a Cadaques. Ens hem merescut una cervessa i un bon sopar.