GR11 - Travessa del Pirineu

Dia 16

Encamp - Ordino

Dimecres: 01/07/2009:

Sortim de l'hotel d'Encamp i ens equivoquem de camí, agafem un corriol amb una forta pendent ple d'ortigues. El sentit comú s'imposa i tirem enrera, ens haviem saltat una marca. Ara si, anem agafant alçada, amb una bona pendent i podem veure Encamp i la seva vall. Cal dir que el poble com a tal l'han arreglat força i és agradable estar-s'hi.

Sortim força d'hora   La primera pujada es forta

Anem pujant cap el coll d'Ordino. Deixant de banda el primer tram la resta és un agradable passeig pels prats andorrans amb unes vistes precioses. Una mica abans d'arribar al coll tenim unes vistes superbes dels Pics de Casamanya. Son imponents.

Els nuvols ja amenacen   Les primeres neus

Fem una petita parada per menjar una mica i seguim el camí fins al coll. Fem la foto de rigor i aprofitant una taula de senyalització aconseguim sortir tots junts. És la fita del dia.

Neu i mes neu Neu i mes neu

Els nuvols es van preparant i mes o menys a mitja baixada comença a ploure. Primer és una cosa soportable, pero arribant a Ordino es converteix en un veritable diluvi. Els torrents baixen plens i fins que no veiem Ordino al fons entre els nuvols no estem tranquils.

Ens espera un bon dinar / sopar i com que tenim una mica de temps aprofitem per anar a la piscina del poble. Fantastic !!!

Menjar i allotjament

Perfil de l'etapa
Perfil 16e dia

Incidències Track

El track comença una mica malament ja que ens vam perdre. Just abans de sortir del poble cal anar molt en compte a no perdre les marques, s'ha de seguir la ruta del castell.