GR11 - Travessa del Pirineu

Dia 5

La Jonquera - Maçanet de Cabrenys

Dijous 25/10/2007:

09:30 Ens aixequem plovent i esmorzem tranquilament esperant com a veure com evoluciona el dia. L'etapa d'avui es llarga i plovent es dificil que l'acabem. Decidim espera
r.

Quan para de ploure es massa tard per intentar fer l'etapa sencera i cap a les 11:30 decidim llogar un taxi que ens porti fins a La Vajol.

Abans de començar a caminar dinem i després de la sobretaula a les 14:30 ens en anem cap a Maçanet de Cabrenys.

Pasem al costat de la famosa mina d'En Negrin i tot seguit ens perdem. Nosaltres comencem a seguir unes traces, senyalades, que ens porten molt mes al sud-oest del que hauriem d'anar.

La mina d'En Negrin Una alzina surera

Tot i aixó, anem fent camí enmig de boscos d'alzines que, quant ens deixen veure la panoràmica, no es veu on s'acaben.

Panorama des de La Vajol

El camí arriba a la fi a la carretera de Massanet de Cabrenys i tot xino xano arribem al poble. Avui tenim temps de fer per primer cop una partida de Dominó.