GR11 - Travessa del Pirineu

Dia 2

Cap de Creus - Llançà

Dilluns 22/10/2007:

09:45 Agafem un taxi fins al Cap de Creus. El viatge, per carretera de curves, dura una bona estona. A la fi arribem al far, caminem fins a les roques i a les 11:00 toquem l'aigua del mar i comencem a caminar.

El cap de Creus   Tot el grup

Deixem enrera l'edifici del far i ens endinsem camp endins de la muntanya

El far del cap de Creus   Un arbre ventat

Arribem al Port de la Selva cap a les 15:00. L'etapa ha estat mes llarga del que ens pensavem i arrivem amb ganes reposar.

El Port de la selva

A les 17:00 ens aixequem i ens hi tornem a posar. Hem d'anar fins a Llançà pasant per Sant Pere de Roda.

Sant Pere de Roda

Ens costa trobar el camí ja que està a la sortida del poble, just al costat de la carretera de Sant Pere i a l'inici ens hem despistat i hem començat a fer carretera. El camí puja recte, quasi grimpant, i quan fosqueja arribem al monestir que, els dilluns, es tancat.

Es fa tard i just quan comencem la baixada cap a LLançà es fa fosc del tot. Costa fer el camí amb els frontals. Així i tot arribem a l'hotel amb el temps just d'anar a sopar, cosa força dificil ja que practicament tothom ha tancat.