Caminant pel GR92 - Vessant Nord

Etapa 19

Lloret de Mar - Blanes

Dimarts 20/02/2018:

Anem a buscar el monument a la Sarda per començar just on vam acabar la darrera etapa. Continua al mateix lloc.
Dia tapat, rúfol.
Fem tot el passeig marítim de Lloret, no és com Platja d'Aro, però deu-n'hi-do. Al final del passeig ens trobem amb el monument a les dones dels mariners "Dona Marinera", fa patxoca.
Seguim el camí que, pràcticament, és un camí de ronda fins a la platja de Fanals tot i que no anem arran d'aigua.

Foto121
Foto122

Passada la Cala de Sa Boadella el camí s'endinsa cap a l'interior i deixem de veure el mar. De fet el camí passa per diverses urbanitzacions fins que arribem a l'Ermita / Castell de Sant Joan. Allà tenim una esplèndida vista de la costa i de l'interior.

Foto123
Foto124

De Sant Joan anem directes cap a Blanes. I directes vol dir directes. Encadenem quatre o cinc trams d'escala amb força pendent i cal anar amb molt de compte, una caiguda pot ser fatal.

Arribem a Blanes i fem tot el passeig fins arribar a Sa Palomera, diuen que és l'inici, o el final, del que es coneix com Costa Brava.