Caminant pel GR92 - Vessant Nord

Etapa 14

Platja de Castell - Platja d'Aro

Dimarts 10/10/2017:

Ens trobem on vam acabar la darrera etapa, caminem vora un camp i ja som a la platja. La deixem endarrere i comencem a resseguir la costa. El GR va per senders al mig del bosc i en d'altres casos aprofita els camins de ronda.

Foto087
Foto088

Tot caminant travessem lloc encara verges, una mica, de totxa. Primer s'Alguer, objecte de múltiples batalles per a poder salvar-la de construccions i tocant a Palamós, La Fosca.

Foto089
Foto090

Creuem Palamós i ens endinsem cap als paratges de Torre Valentina. Seguim un camí de ronda molt ben cuidat, excepte en algun tram en que les tempestes han fet baixar algun pi.

Foto091
Foto092

Tot són cales, més petites o més grans, però que són l'essència de la Costa Brava. El camí és així fins a l'arribada a Platja d'Aro.

Foto093
Foto094

Aprofitem la darrera platja per a fer un bany. Els que no ho fan, aprofiten els bars del passeig de Platja d'Aro prenent una merescuda cervesa.