Tourdera - Seguint el riu Tordera i la riera d'Arbucies

Etapa 5

Riells i Viabrea - Fogars de la Selva

Dimarts 28/05/2019:

El taxi ens deixa just en el punt on ho vam deixar el darrer dia. Anem a buscar l'inici del track i comencem a caminar sense trobar cap marca. El camí va pel voral de la carretera, hi passen molts camions i no és massa agradable.
Podem deixar la carretera a mig camí d'Hostalric i ens trobem el monument a Ramon Berenguer II que ens permet il·lustrar-nos una mica sobre les cases reials catalanes.
Llàstima que estigui deixat i ple d'herbes, fa pena.

Foto027
Foto028

Seguim sense trobar marques i ens anem guiant pel track, fins ara carretera, polígons i una mica de verd. En arribar a Hostalric trobem un camí, fet de nou, que agafem pensant-nos que ens durà al poble, error !!! ens torna cap al lloc d'origen, llàstima no haver-ho trobat abans.

Foto029
Foto030

Pugem al castell i gaudim amb les vistes que hi ha. No fa un dia massa clar, però així i tot val la pena.

Creuem tot el poble, una mica de carretera i trenquem cap a l'esquerra per un camí (pel polígon) que ens durà cap a Fogars de la Selva. Aquest darrer tros és, potser, el que val més la pena de tota la jornada.

Foto031

Perfil de l'etapa
Track 5e dia
Incidències track
Errors diversos i, sobretot, agafar el track de la web oficial. El track d'avui era provisional