Tourdera - Seguint el riu Tordera i la riera d'Arbucies

Etapa 2

Montseny · Mosqueroles

Dimarts 05/03/2019:

Inici fora de programa: el taxi no arriba a Mosqueroles perquè ha punxat i trigarà mitja hora en arribar. Decidim d'agrupar-nos i pujar amb els nostres cotxes.

Sortim del Montseny, amb un temps assolellat. Compartim ruta amb el GR5, que ja havíem fet en sentit invers fa 7 anys. Anem per sender, per bosc d'alzines i pins, travessant els torrents, no tots secs, que confereixen un ambient refrescant i deliciós.

Foto007
Foto008

Prosseguim fins a la carretera que va de Mosqueroles a Santa Fe, on deixem el GR5 i davallem per l'asfaltat fins a la Costa, amb un bon mirador sobre la plana de l'alta Tordera. Voltem per una ampla pista un dels contraforts que davalla del Turó. Tenim una insòlita i bona visió del Turó i del puig Sesolles (antiga base de seguiment aeri).

Foto009
Foto010

Arribem a Can Riera de Ciuret, casa de colònies Allí retrobem el GR5 que deixem abans de fer 1Km. Descendim per la pista fins a Mosqueroles. Etapa allunyada del curs del riu.